nueva-interfaz-captura

Zestaw ROYCAN OPTIMAS PORTABLE 28+1 (wersja mobilna)

  • Mobilna pracownia językowa
  • 28 stanowisk uczniowskich
  • 1 stanowisko  nauczycielskie
+ Dodaj do porównania
SKU: G380101E010

Product Description

Cyfrowa Pracownia Językowa OPTIMAS pozwala na przekształcenie każdej pracowni komputerowej w ultranowoczesne laboratorium językowe.

Optimas zdolny jest do przesyłania zasobów audio oraz wideo w czasie rzeczywistym za pośrednictwem sieci komputerowej bez opóźnień i utraty jakości. Składa się zarówno ze sprzętu, jak i z oprogramowania.

Pozwala na porozumiewanie się nauczyciela z uczniami oraz pełną kontrolę nad wszystkimi komputerami w pracowni za pomocą prostego i przyjaznego dla użytkownika oprogramowania.

Zalety:

  • Kompletny zestaw narzędzi umożliwiających porozumiewanie się nauczyciela i uczniów.
  • Streaming audio i wideo w czasie rzeczywistym.
  • Integracjia z dowolną istniejącą pracownią komputerową, bez znaczenia czy pracownia składa się komputerów stacjonarnych czy laptopów.
  • System może być rozbudowywany według pojawiających się potrzeb o kolejne stanowsika, jeżeli zajdzie tylko taka potrzeba.
  • Interfejs graficzny oprogramowania Optimas został zaprojektowany tak, że każdy użytkownik, nawet z małym doświadczeniem informatycznym, może zarządzać klasą już od pierwszego dnia pracy z systemem. Duże, czytelne ikony, grupowanie za pomocą kolorów, łatwo rozpoznawalne symbole – wszystko to zostało przygotowane tak, aby jeszcze bardziej ułatwić pracę.
  • Wszystkie komputery podłączone do systemu Optimas znajdują się pod pełną kontrolą nauczyciela .
  • Nauczyciel nie traci czasu na konfigurowanie i uruchamianie sprzętu za każdym razem.
  • Nauka z wykorzystaniem systemu Optimas staje się bardziej atrakcyjna dla uczniów.
  • Sprawdza się idealnie zarówno na komputerach stacjonarnych i laptopach.
  • Optimas to wiele różnych narzędzi, które zostały zaprojektowane specjalnie do nauki języków obcych jednym z nich jest DLL, wszechstronny, w pełni funkcjonalny rejestrator cyfrowy, który umożliwia wykorzystanie już istniejących nagrań audio i wideo oraz stworzenie własnych materiałów.
  • Szkoła może wykorzystać już istniejące pracownie komputerowe do stworzenia pracowni do nauki języków.
  • Pracownie językowe Optimas można w dowolnej chwili poszerzyć poprzez zakup dodatkowych licencji, a oprogramowanie aktualizować bez potrzeby zmiany sprzętowych. Doskonale sprawdza się zarówno na komputerach stacjonarnych jak i laptopach.

Cyfrowa Pracownia Językowa OPTIMAS

Specyfikacja

Funkcje systemu Optimas:

    • Każdy uczeń może być identyfikowany poprzez imię lub nazwisko.
    • “Podsłuchiwanie” rozmów, włączanie się do nich, a także nagrywanie.
    • Nauczyciel może przejąć pełną kontrolę na komputerem ucznia, wyłączyć ekrany, klawiatury i myszy komputerów uczniowskich, jeśli jest to konieczne.
    • Komunikacja z całą klasą, z grupą osób lub pojedynczą osobą.
    • Praca w grupach (aż 8 grup pracujących jednocześnie).
    • Możliwość udzielenia głosu wybranemu uczniowi tak, aby mógł wypowiedzieć się na forum klasy.
    • Praca w parach.
    • Uczeń może poprosić o pomoc nauczyciela przez naciśnięcie przycisku, który łączy go bezpośrednio z nauczycielem, nie zakłócając jednocześnie pracy innych uczniów.
    • Przesyłanie doskonałej jakości obrazu i dźwięku, pochodzących z różnych źródeł, zarówno analogowych jak i cyfrowych.
    • Dziesięć kanałów transmisji umożliwiających przesyłanie różnych treści (audio/video) do różnych osób lub grup.
    • Materiał może pochodzić z różnych źródeł, zarówno analogowy lub cyfrowych, dzięki czemu Nauczyciel może używać płyt CD, DVD, plików muzycznych lub wideo, jak i zasobów z Internetu.
    • Nauczyciel jest w stanie wyświetlić ekran swojego komputera wszystkim lub wybranym uczniom a także ekran dowlnego ucznia.
    • System Optimas pozwala nauczycielowi na zdalne uruchamianie programów zainstalowanych na komputerach uczniów oraz blokowanie niechcianych aplikacji, które zostały uruchomione na komputerach uczniowskich.
    • Optimas umożliwia wysyłanie plików do komputerów ucznowskich – zapisywanie ich na nich lub automatyczne otwieranie.
    • Włączanie i wyłączanie uczniowskich komputerów z poziomu komputera nauczyciela.